maanantai 8. lokakuuta 2012

Kissan elämää

Minä olen Pallo.♥
Minä yleensä nukun suurimman osan ajastani ja joskus minä olen ulkona ehkä 5-10 minuuttia ja joskus ehkä kauemmin jos omistajani eivät  ole kotona,se on kauhea taakka pitäisi ulkona olla jäätävässä tuulessa,mutta onneksi aina löytyy jokin suoja paikka jossa nukkua. Kun haluan sisälle menen yleensä keittön ikkuna laudalle jossa minut huomataan. Kun ruoka purkki kolisee säntään mahdollisemman nopeata paikalle. Jos toiset kissat eivät päästä minua syömään nuppasen vähän tassullani häntä kuonolle et nyt on mun vuoro tosin joskus ne ei tottele mua. Minulla on niin sanotusti kaksi "kaveria" Isku ja Nöpö

                                                  Tämä tässä on "kaverini" Isku♥
Minä pidän syömisestä se on siis sika kivaa niin kuin nukkuminenkin mut ulkona oleminen siitä en niin sanoisikaan mut sit ku tulee hätä on pakko mennä pihalle,muuten en mee kirveelläkään pihalle. Kun minulle tulee kova nälkä näpin tassuillani omistajaani niin kauan että saan ruokaa.



Ja tämä on Nöpö♥
Minä pidän murisemisesta se on hauskaa varsinkin kun minua silitetään ja joskus ängen omistajieni kainaloon kun vain mieli tekee. Minä olen myös raskaat 5-10 minuuttia ulkona,yleensä Iskun kanssa. minä nukun milteimpi aina laukun päällä.

Tässä oli tarina kissoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti