perjantai 19. lokakuuta 2012

Suomenajokoiran(Stellan)viikonlopun tapahtumia.

Hei! Minä olen Stella. Olen rodultani Suomenajokoira. Olen käynyt näyttelyissä,mutta en ole menestynyt,koska tuomarit ovat minusta hirveän pelottavia. Minusta on hauskaa käydä lenkillä,vaikka olisi kyllä kivempaa juosta irti kun saa juosta minne lystää.



Tässä minä syön paahtoleipääni,muussaan sen aina matolle ennenkuin syön sen,en voi sanoa muutakuin MAHTAVAA! Asustan häkissäni Jämtlanninpystykorvan Alman kanssa,viereisessä häkissä asustaa myös Jämtlanninpystykorva Manta.♥


Tässä minä makoilen keittiön lattialla ja otan rennosti kun olen tullut juuri metsältä. Tykkään myös pissata sisälle,vaikka olisin juuri tullut ulkoa,koska pissa paikan löytämisessä kestää niin kauan,enkä jaksaisi etsiä TÄYDELLISTÄ pissa paikkaa,johon kehtaisin pissata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti